جت پرینتر و تاریخ زن

تفاوت بین جت پرینتر صنعتی(ثابت)اتوماتیک و جت پرینتر دستی

تفاوت جت پرینتر دستی و صنعتی

در این پست قصد داریم تفاوت بین جت پرینتر صنعتی اتوماتیک (ثابت ) و جت پرینتر دستی رو به طور خلاصه و با زبان ساده و قابل درک  بیان کنیم

جت پرینتر صنعتی اتوماتیک

جت پرینتر دستی

جت پرینتر چیست؟

یک جت پرینتر یک دستگاه صنعتی است که برای چاپ اطلاعات متغیر روی محصولات استفاده می شود. این دستگاه به طور عمده در کارخانجات و تولیدی ها مورد استفاده قرار می گیرد. اطلاعات متغیر، اطلاعاتی هستند که نمی توان آنها را از قبل بر روی بسته بندی یا لیبل محصول چاپ کرد؛ مثل تاریخ تولید، تاریخ انقضا، قیمت، سری ساخت و غیره.

جت پرینتر از تکنولوژی جوهر افشان استفاده می کند. با پرتاب قطرات جوهر بر روی سطح محصول، متن دلخواه شما را چاپ می کند.

لطفا توجه داشته باشید که جت پرینتر یک دستگاه صنعتی می باشد و برای چاپ عکس رنگی یا چاپ اصلی نوشته ها روی محصول، مناسب نیست و تنها برای کاربردهای صنعتی طراحی شده است.

انواع جت پرینتر:

به طور کلی این جت پرینترها به دو دسته تقسیم میشوند:

  1. جت پرینتر دستی
  2. جت پرینتر صنعتی (ثابت) اتوماتیک

جت پرینتر دستی و تفاوت جت پرینتر دستی و صنعتی اتوماتیک:

جت پرینتر دستی یک نوع جت پرینتر است که کاربر می‌تواند آن را در دست خود بگیرد و بر روی هر محصولی که مدنظر است حرکت داده و چاپ بزند. جت پرینترهای دستی به دلیل وزن سبک آنها، قابل حمل هستند و مناسب برای تیراژهای پایینی هستند.

جت پرینتر صنعتی اتوماتیک:

جت پرینتر صنعتی اتوماتیک یکی از انواع جت پرینترهای صنعتی است که به صورت خودکار و اتوماتیک بر روی خطوط تولید یا تسمه نقاله نصب می شود. این دستگاه های جت پرینتر مناسب برای تیراژهای بالا می باشند و قابلیت انجام چاپ با سرعت بالا را دارند.

مطالب مفید:  بهترین دستگاه چاپ تاریخ روی محصولات

استفاده از جت پرینترهای صنعتی اتوماتیک برای کارخانه ها و واحدهای صنعتی، به دلیل ساختار خودکار آنها، باعث افزایش سرعت و دقت در عملیات چاپ می شود. این دستگاه ها می توانند بر روی ماشین آلات صنعتی و خطوط تولید نصب شوند و بدون نیاز به دستی کاری، متن و یا تصویر مورد نظر را بر روی محصول یا بسته بندی چاپ کنند.

جت پرینتر صنعتی اتوماتیک یک راه حل مناسب برای کارخانه ها و واحدهای صنعتی است که به دنبال افزایش سرعت و دقت در عملیات چاپ هستند. با نصب این دستگاه ها روی ماشین آلات صنعتی و خطوط تولید، فرآیند چاپ به صورت خودکار و بدون نیاز به دستی کاری انجام می شود.

امتیاز دهی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده − چهار =